چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان بیمه را قوام رسانه دانست گفت: پیگیری بیمه خبرنگاران یکی از اولویت های این اداره است.
فیروز فاضلی افزود: تا پایان سال گذشته ٤٠٥ نفر از خبرنگاران استان بیمه شده اند که ٥٦ نفر از این تعداد، دارای بیمه تکمیلی نیز هستند.
وی جایگاه رسانه های گیلان را در کشور مطلوب توصیف و خاطرنشان کرد: این استان در بحث رسانه ای جایگاه ششم کشور را داراست و در زمان حاضر ١٧٩ نشریه در گیلان فعال هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: این تعداد نشریه از میان ٢٨٦ نشریه دارای مجوز فعال هستند و بقیه آنها هنوز، اقدام به انتشار نکرده اند.
وی با توجه به توسعه فضای مجازی و انتشار نشریه های الکترونیک گفت: جایگاه رسانه های مکتوب به شرط دارا بودن خلاقیت، هنر جذب مخاطب و بوجود آوردن احساس نیاز به خبر در جامعه محفوظ است.
فاضلی بیان کرد: عرصه کنونی، عرصه رقابت است و رسانه های محلی باید بیش از همیشه برای ماندگاری، به تخصص و افزایش مهارت در خصوص جذب مخاطب مسلط شوند.
گیلان دارای ١٧٩ نشریه شامل ٩ روزنامه، ٤٥ هفته نامه، ٢٠دوهفته نامه، ٤٦ ماهنامه، ٥ دو ماهنامه، ٣٧ فصلنامه و ١٢ دو فصلنامه است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna