جمعه 7 اردیبهشت 1403

سعید صادقی  افزود: پذیرش دانشجو در دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد.
وی با بیان این که ثبت نام از علاقمندان از بیستم مردادماه جاری آغاز می شود، اظهار کرد: متقاضیان می توانند پس از مطالعه دفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مراجعه به مراکز و واحدهای این دانشگاه در سراسر استان نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان خاطرنشان کرد: 19 مرکز و واحد با حدود یکصد و 50 رشته دانشگاهی در سراسر استان ، آماده پذیرش و ثبت نام از متقاضیان تحصیل در این دانشگاه است.
وی تصریح کرد: کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور با توجه به خودخوان بودن درس ها و استفاده از اعضای هیات علمی با تجربه و تربیت دانشجویان پژوهش محور بسیار بالا است.
وی اظهار کرد: با توجه به کیفیت خوب و بالای آموزشی در دانشگاه پیام نور، امسال آرمیتا قربانی رتبه دوم مقطع کارشناسی ارشد کشوری و قاسمی مژدهی دانشجوی کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز عنوان رتبه اول مقطع دکتری دانشگاه گیلان را به دست آوردند.
وی یادآور شد: پایین بودن شهریه ، امکان تحصیل همراه با اشتغال، برگزاری کلاس های الکترونیکی، تحصیل همزمان در دو رشته، سهولت تغییر رشته و مهمانی در سایر مراکز و واحدها از جمله محاسن دانشگاه پیام نور است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna