پنج شنبه 9 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - حسین ابراهیمیان  افزود: جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است؛که در بخش‌های مختلف برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در بخش اصلی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانند آثار خود را در شش رشته تیتر، سرمقاله و یادداشت ، خبر ، گزارش، مصاحبه و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی با بیان اینکه عکس رضوی از بخش‌های ویژه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها است، اظهار کرد: عکاسان می‌توانند عکس‌ها و گزارش‌های تصویری خود را با موضوع زیارت، پیاده‌روی زائران، جشن‌های ولادت و ایام شهادت حضرت رضا(ع) و برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا (ع) که در رسانه‌های کشور منتشر شده است، ارسال کنند.
ابراهیمیان، آثار رادیویی و تلویزیونی را از جمله بخش‌های ویژه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها ذکر کرد و افزود: فعالان عرصه رادیو و تلویزیون می‌توانند آثار تولیدی خود را در دو رشته خبر و گزارش خبری در محورهای ذکر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی، شعر رضوی را از دیگر بخش‌های جشنواره جلوه‌های رضوی در رسانه‌ها خواند و بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند اشعار خود را با موضوع امام رضا(ع) که در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور درج شده است را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
ارسال آثار از طریق سایت gilan.shmstoos.ir به همراه تکمیل فرم الکترونیک و مشخصات فردی و حرفه ای امکان پذیر است.
آخرین مهلت ارسال آثار سیزدهم تیرماه سال جاری ،و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها بیست و یکم مردادماه 95 عنوان شده است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna