جمعه 31 فروردین 1403


پایگاه خبری موج برنا -  پیروزی هر کدام از این دو تیم قهرمان لیگ را معرفی می کرد و از این بابت حساسیت این دیدار را دو چندان کرد . نوآوران گلبند از ابتدا بازی را حساب شده و محکم آغاز کرد و کوارتر اول را با برتری 26 بر 7 به پایان برد ، کوارتر دوم هم نوآوران با برتری 19 بر10 تیم برتر میدان بود . کوارتر سوم را ملوانان با برتری 21 بر16 پیروز شدند تا نهایتا کوارتر چهارم ملوانان که از پیروزی در این دیدار نا امید شده بودند با بازیکنان ذخیره خود به میدان رفتند تا این دیدار در کوارتر چهارم 38 بر17 با برتری نوآوران به پایان برسد و نهایتا تلاش دو تیم پس از چهار کوارتر تلاش دو تیم با برتری 99 بر 55 نوآوران گلبند به پایان رسید تا نوآوران گلبند در لیگ 94 -95 جام مجتبی بردبار هم قهرمان این رقابتها شود .
بدین ترتیب در لیگ 9 تیمه جام مجتبی بردبار مردان استان گیلان ( شهرداری لنگرود ، شهرداری لاهیجان ، جهان گستر لاهیج ، توسعه پایدار کوچصفهان ، ستارگان صومعه سرا ، جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی ، درفک رشت ، جوانان آرنا رشت ، نو آوران گلبند رشت ) نوآوران گلبند رشت با 31 امتیاز اول ، شهرداری لنگرود  و جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی با 29 امتیاز دوم و سوم ، درفک رشت و ستارگان صومعه سرا با 25 امتیاز چهارم و پنجم شدند.

فرهاد گلبند در حاشیه دیدار فینال بسکتبال قهرمانی مردان گیلان جام مجتبی بردبار ضمن تقدیر و تمجید از عملکرد لیگ و کمیته مسابقات گفت :
مسابقات خوب و نزدیک برگزار شد و داوران جوان هم در این رقابتها محک جدی خوردند و خوشحالم بازیکن ارزشمند ما امیر حسین پوآت توانست در این دیدار حضور داشته باشد ، چون باید برای تست در لیگ بسکتبال دانشگاهی آمریکا به این کشورسفر کند که حضور ایشان در این مقطع بعنوان اولین گیلانی افتخاری بزرگ است و برای او آرزو موفقیت دارم .
محمد علی رضازاده سرمربی جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی هم با اعلام اینکه بازکنان من شروع خوبی نداشتند و تحت تاثیر چند صوت و محیط کوارتر اول را بد آغاز کردند گفت :
این بازی قرار نبود در این تاریخ و این سالن برگزار شود اما طی دعوت و دیداری که آقای راکعی ریاست هیت بسکتبال با بنده داشتند ، روز دوشنبه از این دیدار مطلع شدم و علی رغم اینکه یک بازیکن پست 5 بنده در زنجان امتحان داشتند و دو بازیکن دیگر پست 5 تیم هم آسیب دیده بودند ، دنبال بهانه تراشی نبودم و به حداقلها اکتفا کردم و فقط برای حفظ روح جوانمردی و همکاری با هیت بازی در این تاریخ را قبول کردم و معتقدم باید به این هیت کمک کرد چون لیگ خوب و منظم برگزار شد و با عنایت به داشته های استان لیگ منسجم و خوبی بود و از هیت و تمام عوامل دست اندر کار قدردانی می کنم .
تیم ما جوان بود و در ابتدا خیلها هم با اعلام اسامی اولیه تصور این را نمی کردند تا همین مقطع هم برسیم و از تمام شاگردانم تشکر می کنم و کسانی که ما را یاری کردند از مدیر محترم باشگاه ملوان نیروی دریایی بندر انزلی و مسیولین شهری و هیت بندر انزلی  تا بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم .
قضاوت این دیدار را سید رضا مقیمی سرداور و هومن زر افشان و محمد شمالی داور اول و دوم و ناظر فنی سید محمد مقیمی بر عهده داشتند ./

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna