چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - مسئول برگزاری این رقابت ها از شرکت 40کشتی گیر آزادکار از 13شهرستان و بخش گیلان و مازندران به مدت سه شب در سالن شهدای شهر کلاچای خبر داد.
احمد اخلاقی افزود: با پایان یافتن این رقابت ها که با انجام 53 کشتی و در رده سنی جوانان برگزار شد، در 55کیلوگرم محمدرضا دانشور از سیاهکل، 60کیلوگرم محمدعلی مهدی پور از عباس آباد مازندران، 66کیلوگرم پوریا ملا از عباس آباد مازندران، 74کیلوگرم پوریا افشار از کلاچای، 84کیلوگرم عرفان غلامی از کلاچای و در وزن 96کیلوگرم علی رهبری از تیم شهید رجایی رشت عناوین برتر این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.
رئیس هیات کشتی استان گیلان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ساماندهی چهار هزار و 200کشتی گیر طی سالجاری تاکنون در سطح استان خبر داد و گفت که این آمار نسبت به مدت مشابه حدود 10 درصد رشد را نشان می دهد.
نقی هدایتی همچنین از توزیع 36 تخته تشک کشتی طی سال های 93 و 94 به ارزش ریالی شش میلیارد ریال بین شهرستان ها، بخش ها و روستاهای استان خبر داد و افزود: این روند در سالجاری نیز استمرار خواهد داشت.
به گفته هدایتی، هم اکنون پنج تخته تشک کشتی از سوی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به این هیات اهدا و بزودی از سوی وزارت ورزش اخذ خواهد شد.
رییس هیات کشتی استان گیلان یاد آور شد: در حال حاضر 48هیات ورزشی کشتی در سطح شهرستان ها، بخش ها، دهستان ها و بعضی از روستاهای گیلان فعالیت دارند.
هدایتی همچنین از افتتاح و بهره برداری از سالن کشتی صومعه سرا طی یک ماه آینده خبر داد و بیان کرد: برای ساخت این سالن ، پنج میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی، استانی و شهرستانی سرمایه گذاری شده است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna