پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با تبریک به مناسبت هفته جهاد کشاورزی افزود: کشاورزی ریشه و اساس مسائل اقتصادی را تشکیل می دهد که بایستی مسئولان به توسعه بخش کشاورزی توجه جدی بکنند.
وی با اشاره به اینکه تغذیه سالم انسان ها و نیز تقویت بخش اقتصاد در گرو اهمیت دادن به کشاورزی است ، اضافه کرد: از بین رفتن اراضی کشاورزی، جزو دغدغه های رهبر انقلاب است که متاسفانه ما روز به روز شاهد افزایش این پدیده هستیم.
وی با بیان اینکه این امر در شهرستان آستارا طی سالیان اخیر به اوج خود رسیده، اظهار کرد: امید داریم با تدابیر مسئولان، کاربری زمین های کشاورزی به هر بهانه ای تغییر پیدا نکند.
خطیب جمعه آستارا در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی (ره) گفت: در تمامی سخنرانی های مقام معظم رهبری دغدغه مسائل فرهنگی وجود دارد که معظم له اخیرا در جمع نمایندگان مجلس دهم نیز موضوعات مربوط به اقتصاد مقاومتی و توسعه فرهنگ اسلامی را تاکید کردند.
حجت الاسلام حافظ نیا با ابراز نگرانی از رواج برخی ناهنجاری های اجتماعی ، بیان کرد: سازمان های متولی امر فرهنگ بایستی ضمن پرهیز از تشتت فکری و کاری، به اتفاق نظر لازم برسند تا با تقویت مسائل فرهنگی ناهنجاری های اجتماعی نیز رنگ ببازد.
وی ادامه داد: برای رسیدگی به مسائل فرهنگی بایستی مردم و مسئولان همدل شوند.
امام جمعه آستارا در ادامه با اشاره به اینکه ارزش ها و آرمان های انقلاب همواره باید حفظ شود ، گفت: مردم با داشتن روحیه انقلابی در برابر ظلم ایستاده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند که اوج این روحیه را در هشت سال دفاع مقدس جهانیان به تماشا نشستند.
وی پایبندی به مبانی و ارزش های اسلامی ، هدف چینی آرمان های انقلاب ، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور ، حساسیت در برابر کار و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن و نیز تقوای دینی و سیاسی را از جمله شاخصه های انقلابی بودن برشمرد.
حجت الاسلام حافظ نیا با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، تصریح کرد: ماه رمضان فرصتی برای بندگی ، تقویت اراده و نیز فرصتی برای پیوند بین امامت و ولایت است.

ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna