جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - سمیه عظیمی نائب رئیس هیئت انجمنهای ورزشی استان گیلان گفت : گیلان برای اولین بار میزبان اردوی تیم ملی سپک تاکرا بانوان به حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش  جهت حضور در  مسابقات جهانی سپک تاکرا که  طی روزهای 27 تا 30 مهر ماه سالجاری در شهر"اودودن تانی" تایلند برگزار خواهد شد می باشد .

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همچنین  از استقبال صمیمانه اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش در اولین روز تمرینات  از تیم ملی  افزود : میزبانی این دوره با حمایتهای آقای نوری زاد رئیس اداره ورزش و جوانان و خانم کریمی مسئول ورزش بانوان شهرستان تالش و شهرداری تالش برگزار شد ه است.

نائب رئیس هیئت انجمنهای ورزشی استان گیلان افزود : در این اردو چهار گیلانی  حضور دارند. خانمها سارا شاهسواری که  به مدت پنج سال  از سال 2010مربیگری تیم ملی را برعهده داشتند و در حال حاضر بعنوان مدیر تیم ملی سپک تاکرا بانوان مشغول هستند ،  محبوبه تجدد مربیگری تیم ملی را بر عهده دارد و همچنین   محدثه نقی زاده و نگین کماکلی بعنوان بازیکن سپک تاکرا در این دوره از اردوها تمرین می کنند.

وی بیان داشت :  میزبانی و حضور بانوان گیلانی  در اردو باعث ایجاد انگیزه و انسجام و بالا بردن سطح کیفی سپک تاکرا در سطح استان موثر می باشد .

سارا شاهسواری مدیر تیم ملی سپک تاکرا در ادامه افزود : در این دوره از اردوها 12 بازیکن از سراسر کشور از روز پنجشنبه 20 خرداد به مدت 10 روز دراقامتگاه ساحل قروق شهرستان تالش  جهت حضور در مسابقات جهانی تایلند زیر نظر مربیان تیم خانمها محبوبه تجدد از گیلان و بهناز احمد نیا از خراسان رضوی تمرین خواهند کرد .

اسامی تیم ملی :

سعیده خمبری(کرمان) 
المیرا دشتی(تهران) 
زهرا شوشتری و سحر عفیفه(گلستان) 
محدثه نقی زاده و نگین کماکلی(گیلان) 
معصومه بهزادی،ریحانه راهزانی و مریم رادمنش(مرکزی) 
زهرا شاهین(چهارمحال و بختیاری) 
سعیده کاظمی و اعظم دادگر(خراسان رضوی) 
مدیر تیم ملی: زهرا شهسواری از گیلان
مربیان:محبوبه تجدد از گیلان و بهناز احمد نیا از خراسان رضوی

** موقعیت شهرستان تالش

این شهرستان با وسعت6 / 2215 کیلومتر مربع در غرب استان گیلان بین شهرستانهای آستارا در شمال ، رضوانشهر در جنوب و استان اردبیل در غرب و دریای خزر در شرق قرار گرفته است .

شهرستان تالش از شهرستان‌های استان گیلان در شمال ایران است. جمعیت شهرستان تالش ١٨٩٩٣٣ نفر است (سال ۱۳۹۰) و مرکز آن شهر هشتپر با جمعیت ۵۲،۳۴۴ نفر است. این شهرستان دارای ۴ بخش و ۱۰ دهستان است.

 

** جاذبه‌های گردشگری (طبیعی و تاریخی ـ مذهبی)

 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna