پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایگاه خبری موج برنا -  مجمع انتخابات  صبح امروز ( چهارشنبه 12 خرداد ) در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد و در پایان این مجمع ودر شمارش آراء ، سه نفر از اعضای مجمع عمومی انتخابات هیات کبدی استان گیلان رای سفید دادند .

حسین میربلوک رئیس جدید هیات کبدی استان گیلان پیش از این نیز  به مدت هشت ماه به عنوان سرپرست این هیات در استان گیلان به فعالیت مشغول بود .

خلیلی فر معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان  با بیان اینکه رشته کبدی در گیلان جزء آمایش سرزمین محسوب می گردد گفت : کبدی یکی از ورزشهای مهم ومدال آور کشور است و گیلان هم ورزشکاران خوبی در این رشته دارد که باید تقویت و حمایت شوند .

خلیلی فر افزود : از رئیس جدید هیئت انتظار می رود تا  با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتواند ملی پوشان بیشتری را به تیم ملی معرفی کند.

مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی نیز گیلان را یکی از استعدادهای مستعد در کبدی دانست و گفت : باید همه با هم برای کسب افتخار بیشتر بهمراه تیم ملی ایران تلاش کنیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه های بین المللی به احتزاز درآوریم .





Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna