پنج شنبه 9 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه گفت : در ادامه این رقابت ها ، تیم های فوتبال شهرداری فومن ، چوکا تالش و شهرداری رودسر نمایندگان گیلان در این دوره از رقابت ها برابر حریفان خود شکست خوردند .
علیرضا وهابی  افزود : بر این اساس و در هفته هفدهم و از گروه شمال این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری فومن یکی از سه نماینده استان گیلان در این مسابقات به مصاف تیم عمران ساری رفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد .
وی اظهار کرد : اگر تیم فوتبال شهرداری فومن در این دیدار به برتری می رسید ، تا حدی قهرمانی این تیم در گروه شمال این مسابقات مسجل می شد اما با شکست در این دیدار ، کسب عنوان نخست این گروه به هفته پایانی کشیده شد .
وی ادامه داد : همچنین تیم فوتبال چوکای تالش دیگر نماینده استان گیلان نیز در چارچوب این مسابقات ، رو در روی تیم شهید کریمی جویبار قرار گرفت که در نهایت با نتیجه دو بریک مغلوب حریف خود شد تا این تیم نیز فرصت صدرنشینی گروه خود را از دست دهد .
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد : تیم فوتبال شهرداری رودسر دیگر نماینده استان گیلان نیز در رقابت های لیگ دسته سوم کشور در هفته شانزدهم مقابل تیم شهدای بابلسر قرار گرفت که در نهایت در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر سه مغلوب حریف خود شد .
وی اضافه کرد : در جدول رده بندی این رقابت ها و در گروه شمال که نمایندگان گیلان حضور دارند ، تیم فوتبال شهرداری فومن با انجام 15 مسابقه و کسب 32 امتیاز همچنان صدرنشین این گروه است ، تیم چوکا تالش با کسب 30 امتیاز پس از تیم شهید کریمی جویبار 31 امتیازی در مکان سوم قرار دارد و تیم شهرداری رودسر با کسب 16 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد .
وهابی خاطرنشان کرد : در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، 18 تیم حضور دارند که در دو گروه شمال و جنوب به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند ./

ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna