جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که اعضای هیات رئیسه موقت در انتخابات هیات رئیسه دائم تا حدود ۳۰، ۴۰ درصد تغییر کند. دلیلش هم این است که فراکسیون امید بعد از رای نیاوردن عارف در شوک فرو رفت و در آن فاصله تا به خود بیاید اعضای جبهه پایداری توانستند تیم خود را در هیات رئیسه جا بیندازند.

وی با بیان اینکه در انتخابات هیات رئیسه دائم آرا بیشتری به نفع فراکسیون امید اخذ خواهد شد، افزود: به نظر می‌رسد فراکسیون امید بتواند در این مرحله کرسی‌های بیشتری در هیات رئیسه مجلس در اختیار بگیرد.

جعفرزاده با بیان اینکه ترکیب فراکسیون ولایت به این شکل استمرار نمی‌یابد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد وحدت فراکسیون ولایت تا انتخاب رئیس بوده و تنها بر سر انتخاب آقای لاریجانی یک اتحاد موقت صورت گرفته اما در ادامه این فراکسیون چندجنسیتی نمی‌تواند همه را زیر یک چتر جمع کند.

منتخب مردم رشت در مجلس دهم با پیش‌بینی خانه‌تکانی فراکسیون ولایت یادآور شد: این فراکسیون حتی روز گذشته (یکشنبه) پیش از جلسه علنی مجلس و برگزاری انتخابات هیات رئیسه به خاطر برخی دلخوری‌ها نتوانست جلسه درستی تشکیل دهد، در حالی که به نظر می‌رسد استخوان‌بندی فراکسیون کامل است.

وی با بیان اینکه فراکسیون ولایت به دو شعبه تقسیم می‌شود، گفت: معتدلین و مستقلین این فراکسیون در یک جا جمع خواهند شد و تندروها و پایداری‌ها از این فراکسیون جدا می‌شوند؛ چراکه امکان جمع‌شدن همه این افراد زیر یک چتر وجود ندارد.

ایسنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna