شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - ایوب هاشمی  در اتاق فکر جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها در رشت افزود: اتاق فکر بمنظور غنا بخشیدن و ارتقای محتوای جشنواره یاد شده طراحی شده و نقش رسانه ها در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.
وی تاکید کرد: ایده های خلاق برگرفته از اتاق های فکر استان ها تجمیع ، اولویت بندی و بر اساس آن ارائه راهبرد می شود.
هاشمی ادامه داد: اشاعه و بسط فرهنگ رضوی از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در 31 استان و در 80 کشور در دو بخش مستقل پژوهش و هنر پیگیری می شود .
وی افزود: همچنین زمینه انتشار مقالات پژوهشی در مجله علمی پژوهشی با عنوان فرهنگ رضوی نیز فراهم شده است.
دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها نیز در این نشست، بر بروز ایده های نو و خلاق در تشکیل اتاق فکر تاکید کرد و گفت: جشنواره یاد شده در سال گذشته با یک هزار و 220 اثر و مشارکت 17استان کشور برگزار شد که امیدواریم امسال بر اساس اطلاع رسانی بیشتر این مشارکت افزایش یابد.
فیروز فاضلی افزود: تاکنون چهار هزار پوستر چاپ و منتشر شده و 285 اثر تاکنون به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار پایگاه های خبری، شعر و عکس نیز به جشنواره فرهنگ رضوی در گیلان افزوده شده است.
فاضلی خواستار تعامل و همگرایی همه ارگان های ذیربط در برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های استان شد.
جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضاست که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی ،ادبی و مذهبی مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی، هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده تر آن در مردادماه امسال برگزار می شود./

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna