جمعه 31 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - رئيس شوراي اسلامي شهر آستارا عصر دوشنبه پس از اتمام جلسه استيضاح گفت: جلسه استيضاح شهردار آستارا در صحن علني شوراي اسلامي شهر آستارا برگزار شد و اعضا با دادن چهار راي موافق و سه راي مخالف، زمينه ابقاي علي كوهي را فراهم كردند.
سجاد موسوي افزود: بر اساس ماده 73 قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور پس از ايراد قانوني تعدادي از اعضاي شورا بر نحوه عملكرد شهردار ، تذكر به علي كوهي داده شد و شهردار نسبت به ارائه پاسخ كتبي اقدام كرد.
وي اضافه كرد: پاسخ هاي شهردار ، پنج نفر از اعضاي شورا را قانع نكرد و سپس بر اساس درخواست حداكثر اعضاي شوراي اسلامي، جلسه شورا با شهردار به منظور پاسخگويي به سوالات مطرح شده برگزار شد.
موسوي با بيان اينكه پاسخ هاي شهردار در آن جلسه نتوانست يك سوم اعضا را متقاعد كند ، اظهار كرد: در جلسه مذكور كه در تاريخ پنجم ارديبهشت ماه جاري برگزار شد، سه نفر از مجموع هفت عضو اصلي شورا از پاسخ هاي شهردار قانع نشده و دو نفر قانع شدند و دو عضو ديگر شورا نيز با راي ممتنع، نظر خود را اعلام كردند كه در نهايت بر اساس قانون، جلسه استيضاح برگزار شد.
وي ادامه داد: در جلسه رسمي استيضاح نيز به سبب نرسيدن راي اعضاي مخالف ابقا به ميزان دو سوم، شهردار آستارا در سمت خود ابقا شد.
شهردار آستارا نيز پس از برگزاري اين نشست به خبرنگار ايرنا گفت: مديريت در شهري با جمعيت حدود 50 هزار نفر، نيازمند همكاري و تعامل بيش از پيش با اعضاي شوراي اسلامي است.
علي كوهي افزود: خدا را شاكريم كه در هيچ دوره اي از مسئوليت بنده، شهرداري آستارا جولانگاه افكار سياسي نبوده و تنها در راستاي خدمات رساني صادقانه به مردم گام برداشته شده است.
علي كوهي از سال 1386 تاكنون به صورت مستمر، شهردار آستارا بوده است.
شهرستان آستارا در غرب استان گيلان واقع است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna