پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا- حمید حسینی مدیرکل زندان‌های گیلان در دیدار باآیت ا… زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان در خصوص عملکرد برنامه‌های اصلاحی و تربیتی که در زندان‌های گیلان صورت می‌پذیرد را بیان و در مورد پروژه‌های عمرانی در حال انجام و در دست اقدام مطالبی عنوان کرد.

وی از شناسایی برخی از آسیب‌ها و کمبودهای فعلی در زندان‌ها خبر داد و افزود: جذب روحانیون در پررنگ کردن هر چه بیشتر اقامه نماز در زندان‌ها و برگزاری کلاس‌های مختلف از جمله؛ اخلاق، احکام ، … و کسب مقام‌های مختلف قرآنی و ورزشی ویژه مددجویان و پرسنل در سطح زندان‌های کشور از اقدمات اداره کل زندان‌های گیلان است.

حسینی با اشاره به ضرورت تکمیل بند نسوان در غرب و شرق استان،گفت: با ایجاد بند نسوان در غرب و شرق استان بسیاری از آسیب‌های مددجویان کاسته می‌شود.

وی در خصوص برگزاری دوره‌های اشتغال مددجویان زن و مرد در استان، تصریح کرد: با ایجاد اشتغال برای مددجویان در زمینه‌های مختلف از جمله کفاشی، خیاطی، قالیبافی و . . . تعداد چشمگیری از مددجویان مشغول به کار بوده و حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند.

آیت ا… زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در ادامه، گفت: کار در زندان دشواری‌های خود را دارد که با سعه صدر می‌توان بر آن فائق آمد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در خصوص زمان اسارت خود در زمان رژیم طاغوت گفت: در آن زمان من در زندان به سر می‌بردم و دشواری‌ها و خاطرات زیادی داشتیم.

وی با تاکید بر استعدادیابی بین زندانیان استان خطاب به دست اندرکاران حوزه زندان استان، گفت: با روی خوش و اخلاق نیکو با مددجویان برخورد کنید که زندانی خاطره خوشی از دوران تحمل حبس داشته باشد که برخورد نیک خود یکی از بهترین کارهای اصلاحی است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna