شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم که در شهرداری برگزار شد، اظهارکرد: استان گیلان به برکت حضور هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس و 11 شهید مدافع حرم متبرک است.

وی با بیان اینکه تمامی داشته های امروزمان به برکت مجاهدت و ایثار شهدا و رزمندگان است، افزود: شهدای مدافع حرم نیز در جامعه امروزی همچون ستارگان درخشانی هستند که ثابت کردند خط سرخ شهادت استمرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه به وجود غیور مردان و غیور زنانی که در دفاع از اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند افتخار می کنیم،ادامه داد:مدافعین حرم نیز صدها کیلومتر دور از وطن در راه دفاع از رسالت عمه سادات در برابر کفر و نفاق ایستادگی می کنند.

طاهرنژاد با بیان اینکه همه ما باید قدردان شهدا باشیم و این قدرشناسی با گرامیداشت خانواده های آنان میسر است، ادامه داد:باید به سهم خود گره گشای مشکلات خانواده های شهدا باشیم تا در روز قیامت شرمنده نشویم.

وی با بیان اینکه مدافعین حرم حافظان مرزهای دینی و اسلام ناب نبوی هستند،گفت:باید تلاش کنیم که همه ما در مسیر زندگیمان بعنوان پیروان واقعی شهدا باشیم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna