جمعه 31 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان  گفت : تیم های فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراک در هفته سی و ششم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.

علی احمدی سراوانی افزود: بر این اساس مسابقه یادشده عصر دوشنبه هفته آینده 13 اردیبهشت ماه در اراک برگزار خواهد شد و تیم داماش گیلان در این بازی میهمان است .
وی اظهار کرد : با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در جدول رده بندی وضعیت مناسبی ندارد و در دیدارهای باقی مانده خود باید با پیروزی زمین بازی را ترک کند تا امیدوار به ماندن در لیگ باشد ، این تیم فقط برای کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز به مصاف تیم آلومینیوم اراک خواهد رفت .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد : همچنین کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان مصمم هستند تا با ارائه یک بازی تماشاگر پسند، نتیجه دلخواه را نیز کسب کنند تا بتوانند برابر تیم آلومینیوم اراک به برتری دست یابند .
وی بیان کرد : امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار بتواند آلومینیوم اراک را شکست دهد تا علاوه برکسب هر سه امتیاز این بازی ، تا حدی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد .
هم اکنون تا پایان هفته سی و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با کسب 44 امتیاز در مکان یازدهم و داماش گیلان با کسب 35 امتیاز در مکان نوزدهم جدول رده بندی قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور جام آزادگان، 20 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت پنج تیم انتهای جدول از رقابت های لیگ دسته اول سقوط می کنند .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna