شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - وی روز معلم را  یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای دانست که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند. 

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه معلم وارث پیغــــمبران است اظهار داشت : اوراق زرین تاریخ تربیت سیمای درخشان مربیان نام آوری چون ابراهیم ، موسی ، عیسی و محمد (ص) ، علی (ع) و فاطمه (س) و زینب (س) را بر خود نقش ابدی زده است آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد بوجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشتند و  معلمان گرامی ادامه ی این نهضت عظیم را بر عهده گرفته اند.

وی  بمناسبت روز جهانی کارگر اظهار داشت : کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.

 فرماندار شهرستان رشت ضمن  بزرگداشت یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید، آیت الله مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم وکارگر  برای تمامی زحمت کشان درعرصه  کار، تعلیم و تربیت آرزوی موفقیت  و سربلندی نمود.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna