پنج شنبه 30 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - علیزاده در سفر خود به گیلان که باهدف بررسي روند پيشرفت پروژه هاي نيمه تمام بيمارستاني، از بيمارستانهاي در دست ساخت لاهيجان و لنگرود صورت گرفته است ،گفت: بيمارستان129 تختخوابي شهرستان لنگرود در زميني به مساحت 45 هزار و 178 متر مربع با زير بناي 11هزار متر مربع در3 طبقه از سال 89 آغاز شده و درحال حاضر با پيشرفت فيزيكي70 درصد در حال تكميل است.

وي افزود:براي اجراي اين پروژه 19ميليارد تومان هزينه شده و براي تكميل آن اعتباري بالغ بر 20ميليارد تومان نياز است كه در صورت تخصيص منابع مالي، اين پروژه قابليت بهره برداري در سال 95 را دارد.

مهندس عليزاده با بيان اينكه اين مركز درماني بدليل برخورداري از بخشهاي مختلف درماني از جايگاه خاصي برخوردار است تصريح كرد: اين مركز درماني به گونه اي طراحي شده كه در بخش زايمان هر اتاق مراقبت ويژه نوزدان نيز در اين بيمارستان پيش بيني شده است.

وي ادامه داد:در حال حاضر در استان گيلان ۶بيمارستان با ظرفيت بيش از هزار و 100 تخت در حال احداث است اين در حاليست كه بيمارستان 132 تختخوابي آستارا و بيمارستان 35 تختخوابي رضوانشهر در سالجاري به بهره برداري مي رسند.

مديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي وعمومي كشور در ادامه از بيمارستان 204 تختخوابي لاهيجان بازديد كرد و گفت: اين مركز درماني در زميني به مساحت 18هزار و365 متر مربع و با زير بناي 16 هزار و930متر مربع 5طبقه در حال اجراست كه عمليات اجرايي آن از سال 87 با ظرفيت 204 تخت دربخش‌هاي مختلف درمانگاه، اورژانس، CCU و ICU، آزمايشگاه‌ها، اتاق عمل، جراحي، داخلي، زنان و زايمان و كودكان و بخش مراقبت ويژه است آغاز شده و در حال حاضر78 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna