جمعه 31 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - در پیام مشترکی که از سوی نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار صادر شد،آمده است: از سوی بیست و نهم فروردین ماه، به فاصله حدود 2 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توسط امام خمینی(ره) به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نام گذاری شد تا پاسخی مناسب به وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خنثی شدن توطئه دشمنان برای انحلال آن باشد.

این روز هرساله بعنوان میعادگاه غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که سرافرازانه ‌بیعتی جاودانه  با رهبر و مقتدایشان بستند تا حماسه و عرفان، رشادت و ایمان، صلابت و اتقان  را در کنار ولایتمداری ، تخصص و ایثار، به کار گیرند و از کیان این نظام مقدس دفاع کنند.

بی تردید ارتش  قهرمان در کنار نیروهای مسلح با دارا بودن همزمان «توان عملیاتی و نظامی» و «انگیزه‌ها و جهت‌گیری‌های معنوی و دینی» با وجود دشمنی‌های مستمر، تحت فرماندهی معظم کل قوا با تکیه بر توان و تخصص خود، همچون سدی مستحکم،موجب هراس دشمنان است و به مدد شکوفایی و پیشرفت‌های خیره‌کننده در عرصه ی فناوری‌های روزآمد و دانش سترگ نظامی در برقراری امنیت، صلح و آرامش،تبدیل به نقطه قوت و اطمینان ملت گردیده و تصویری قابل ستایش را در جهان به نمایش گذاشته است.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره 48 هزار شهید والامقام ارتش ،فرا رسیدن بیست و نهم فروردین را تبریک عرض نموده ، توفیق و سربلندی این نیروی پرتوان را برای ادامه مسیر دفاع و صیانت از این مرز و بوم از درگاه ایزد منان خواستاریم./ایسنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna