جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - دکترمحمدعلی محمدی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در ورزش استان اظهار داشت: دغدغه امروز ورزش فراهم آوردن شرایطی برای توسعه ی زیر ساختها و برنامه ریزی جهت دستیابی به اهداف مورد نظر دولت در چشم انداز سالهای آینده است که با وجود مدیر کل ورزش و جوانان و حمایتهای دکتر نجفی استاندار محترم گیلان این اهداف قابل دسترسی است .

وی در ادامه با تحلیلی از فوتبال استان و چالشهای باشگاههای حاضر در لیگهای مختلف افزود: باید از تمام فرصتها و امکانات برای تقویت و حل مسایل مالی تیم های ملوان ، داماش ، سپیدرود و رهپویان رضوانشهر جهت تثبیت و صعود در لیگهای مختلف استفاده کنیم  .

 رهنما مدیر کل ورزش و جوانان با تقدیر از تمام زحمات دکتر نجفی ودکتر محمدی در جهت حمایت از ورزش استان گیلان گفت: آنچه مسلم است ما با برنامه ریزیهای انجام شده در افق چشم انداز ورزش کشور جایگاه خوبی داریم و مطمئناً در آینده اگر مسایل بودجه ای در طرحهای عمرانی و جاری حل شود وضعیت بهتر خواهد شد .

وی افزود : گیلان همیشه در ورزش کشور تاثیر گذار بوده و تقویت و رشد ورزش این استان در توسعه ورزش کشور اثر بخش خواهد بود .

رهنما در ادامه با ارایه گزارشی از وضعیت حقوقی کارمندان و پرسنل اداره ورزش و جوانان، از رییس سازمان مدیریت ، برنامه ریزی و منابع انسانی درخواست تغییر نگرش در پرداختی های از منابع قابل دسترس و قانونی شد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna