جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - جان کاسکو که برای بازدید از امکانات منطقه آزاد انزلی به گیلان سفر کرده بود  گفت :مسولان منطقه آزاد قول داده اند که تا 6 ماه آینده امکانات مناسب و ورزشگاه ساحلی استاندار احداث کنند که در اینصورت می توان مسابقات بین المللی دریای خزر را برگزار کرد.

 وی افزود: پس ازآمادگی امکانات لازم می توان در نشستهایی با فدراسیون فوتبال ، مسولان ورزش گیلان ومنطقه آزاد انزلی ،از کشورهای بزرگ دنیا برای شرکت در این تورنمنت دعوت کرد.

رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی گفت :تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یکی از کشورهای خوب وصاحب نام دنیاست که بسیاری از کشورها دوست دارند با این تیم بازی کنند.

 در این دیدار که مدیرکل ورزش وجوانان ، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی ،  رییس هیات فوتبال استان گیلان حضور داشتند ،  رهنمابا اشاره باینکه امکانات سخت افزاری، نرم افزاری واستعدادهای خوبی در فوتبال ساحلی گیلان ومنطقه آزاد وجود دارد ، افزود : امیدواریم باتوجه به هماهنگی های بعمل آمده میزبان خوبی باشیم.

جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : با توان وپتانسیلی که در منطقه وجود دارد امیدوارم این مسابقات درسطح بالایی برگزار شود .

مسرور مدیرعامل منطقه آزادانزلی نیز خطاب به رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی از مهمان نوازی مردم گیلان گفت و یادآور شد : مردم این استان به میهمان نوازی معروف هستند وبا فراهم آوردن همه ی  امکانات مورد لزوم سعی خواهیم کرد این مسابقات جهانی را در گیلان آبرومندانه برگزارکنیم .وی سپس از روند مطلوب احداث بزرگترین بندر خزری خبر داد و تأکید کرد : با هر طرحی که فدراسیون برای احداث استادیوم فوتبال ساحلی بدهد استقبال کرده و به شکل مناسبی این پروژه را اجرایی میکنیم .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna