پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - عبدالصمد صفرنژاد  اظهار کرد:در حال حاضر هتل داری و جذب توریست یک علم محسوب می شود که می تواند به اقتصاد و فرهنگ شهر کمک کند و این امر بدون همت بخش خصوصی در زمین هتل داری و سایر مجموعه های تفریحی، اقامتی و گردشگری میسر نخواهد شد.

وی عنوان کرد:در بخش توسعه کسب کار جامعه هتل داران در گام اول باید با تابلو به دستان متخلف که اقدام به اجاره مسافر کاشانه یا ویلاهایی غیر مجاز و بدون پروانه کسب می کنند برخورد کرد و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ارائه شیوه نامه این موضوع را پیگیری کند و با متخلفین برخورد قانونی شود.

نماینده عالی دولت در بندر انزلی افزود: بندر انزلی با داشتن جاذبه های طبیعی، تاریخی، و گردشگری یکی از شهرهای توریستی محسوب می شود و با سرمایه گذاری در بخش جذب توریست می توان گردشگران را از اقصی نقاط جهان به بندر انزلی کشاند و این امر سبب رونق اقتصادی در منطقه می شود.

صفرنژاد با بیان اینکه اولویت توسعه گردشگری جذب گردشگر از اقصی نقاط جهان است، یادآور شد: فراهم نمودن زیر ساخت های لازم اعم از زیبا سازی در محدوده درون و برون شهری، محل اسکان مناسب و به جا آوردن میزبانی شایسته از موارد کلیدی برای جذب گردشگر در بندرانزلی است و بخش عمده این زیر ساخت در بندر انزلی موجود است./ایسنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna