پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به نقل از روزنامه السفیر،‌ منابع آگاه در میان معارضان سوری خبر دادند «ابوصقار» خالد الحمد یکی از مشهورترین تروریست‌های سوریه که با جگر خواری سرباز ارتش سوریه معروف شده بود در یکی از عملیات‌های ارتش سوریه در حومه لاذقیه شمالی کشته شده است.

 حدود سه سال پیش ویدئویی از این تروریست سوری که کبد (جگر) یکی از سربازان سوری را در حمص به دندان کشیده بود منتشر شد و همین وحشیگری باعث شهرت وی در رسانه‌ها و محافل بین المللی شد.

وی پس از به دندان کشیدن قلب سرباز سوری در فیلمی که از سوی مخالفان نظام «بشار اسد» به‌صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد، تهدید کرد که قصد ادامه دادن این جنایت وحشیانه را دارد.

بعد از این رفتار مشمئزکننده بود که در فضای اینترنت، از او تحت عنوان «فرزند و جانشین هند جگرخوار» نام برده شد.

انتشار تصاویر مربوط به ابوصقار منجر به تغییر دید افکار عمومی نسبت به ویژگی‌های افرادی شد که ادعا می‌کردند از مخالفان دولت سوریه هستند و نام «معارض انقلابی» را یدک می‌کشیدند.

این جنایتکار همچنین یکی از عوامل اصلی شهادت ۲۵ تن از نیروهای حزب‌الله در روستای "تل النبی مندو" در شهر القصیر در استان حمص بود.



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna