پنج شنبه 30 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - در ادامه این مرحله از رقابتها، دیشب تیم فوتبال رئال مادرید که پس از شکست بارسلونا در ال‌کلاسیکو با روحیه بالایی مقابل ولفسبورگ ( گرگهای آلمان) حاضر شده بود بر خلاف انتظار با 2 گل مغلوب تیم میزبان شد. در دقیقه 18 بازی داور ایتالیایی با تصمیمی بحث برانگیز، نقطه پنالتی را نشان داد و ریکاردو رودریگس دروازه رئال را باز کرد، در ادامه و در حالی که رئال برای زدن گل تساوی پیش آمده بود مکسی آرنولد در دقیقه 25 روی غفلت مدافعان این تیم، دومین گل میزبان را به ثمررساند تا این دیدار با برتری 2 به صفر ولفسبورگ به پایان برسد.

در دیگر دیدار دیشب، تیمهای پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس به تساوی 2 - 2 دست یافتند. در این دیدار ابتدا کوین دی بروین در دقیقه 38 برای سیتی گلزنی کرد ولی اشتباه مرگبار فرناندینیو سبب شد تا زلاتان در دقیقه 41 بازی را بتساوی بکشاند، در نیمه دوم آدرین رابیوت، بار دیگر تیم فرانسوی را پیش انداخت، اما فرناندینیو با گل دقیقه 72  بازی را دومین بار به تساوی کشاند. در نیمه نخست این دیدار، ابراهیموویچ یک ضربه پنالتی را در مصاف با جو هارت از دست داد. بازی های برگشت این مرحله، هفته آینده برگزار خواهد شد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna