پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - دکتر مسعود اصفهانی، رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان  از برگزاری جشنواره اختراعات شمال و مرکز کشور با عنوان «رویش دماوند» خبر داد و اظهار کرد: جشنواره مذکور به منظور شناسایی و توانمندسازی مخترعین و با هدف تجاری‌سازی اختراعات دانش‌بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و خلاقیت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد زمینه مناسب جهت بهره‌برداری از نتایج یافته‌های علمی در تولید ثروت با رویکرد تجار‌ی‌سازی، افزود: جشنواره «رویش دماوند» در در تاریخ‌های 22 و 23 اردیبهشت‌ماه سال 95 با میزبانی بنیاد نخبگان استان گیلان و مشارکت بنیاد نخبگان استان‌های مازندران، سمنان، گلستان و قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار خواهد شد.

دکتر اصفهانی با بیان اینکه کلیه مراحل ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بنیاد نخبگان استان گیلان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: افراد علاقمند و واجد شرایط جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ 30 فروردین‌ماه 95 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد نخبگان استان گیلان به آدرس  http://sabtenam.bmn.ir یا guilan.bmn.ir در سامانه نام‌‌نویسی جشنواره ثبت نام کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان نخبه بودن را مسئولیت‌آور دانست و یادآور شد: افراد برگزیده به عنوان اختراع سطح 3 تحت پوشش حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان قرار می‌گیرند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna