جمعه 31 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - یونس رنجکش در نخستین جلسه سازمان‌های مردم‌نهاد در مدیریت بحران، افزود: دستگاه‌های اجرایی با شناخت ظرفیت‌های این سازمان‌ها و برنامه‌ریزی در راستای ماموریت‌های سازمانی خود می‌توانند از این نیروها انتقاد کنند.

وی یادآور شد: بحران در جامعه تقسیم‌بندی‌های خود را دارد  و ما باید تلاش کنیم تا بحران‌های مختلف را به خوبی شناسایی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود آن را مهار کنیم.

سرپرست اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ورود داوطلبانه مردم در بخش مهار بحران را بسیار تعیین‌کننده دانست و گفت: این دستگاه‌های اجرایی هستند که باید مدیریت صحیحی در بهره‌مندی از این اقدام داوطلبانه مردم داشته باشند.

 در این جلسه مقرر گردید دستگاه‌های اجرایی با توجه به وظایف سازمانی برنامه‌هایی را که نیازمند مداخله سازمان‌های مردم‌نهاد دارد شناسایی کنند و به اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ارسال نمایند تا با برنامه‌ریزی و معرفی سازمان‌های مربوطه از ظرفیت آنان استفاده شود

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna