پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

حامد آتش‌ افروز با اشاره به درخشش تیم فوتبال هفت نفره گیلان اظهار کرد: تیم فوتبال هفت‌نفره جانبازان و معلولان گیلان در مسابقات کشوری خوش درخشیدند و عنوان سوم این رقابت‌ ها را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه فوتبال معلولان نیازمند توجه ویژه مسئولان است،تصریح کرد:از مسئولان و شهردار می‌خواهیم به معلولان نگاه ویژه ‌ای داشته باشند.

عضو تیم ملی فوتبال هفت‌نفره ایران در اختیار قرار دادن زمین برای بازی معلولان را کمترین خواسته بازیکنان این ورزش عنوان کرد و گفت:با وجود معلولیت می‌ توان قله‌ های ترقی را طی کرد.

وی از دعوت بازیکنان تیم فوتبال هفت‌نفره جانبازان و معلولان گیلان به مسابقات انتخابی ایران خبر داد و متذکر شد: مسابقات انتخابی فوتبال هفت‌نفره ایران با حضور چهار تیم از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.

آتش‌افروز با تصریح بر اینکه مسابقات انتخابی برای حضور بازیکنان در تیم ملی برگزار می‌شود،خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال هفت‌نفره قرار است در دانمارک اردو بزند و نفرات برتر تیم ملی در این اردو حضور می‌یابند.

وی استعداد بازیکنان گیلانی در فوتبال هفت‌نفره معلولان را بسیار زیاد دانست و تصریح کرد:بازیکنان این تیم ثابت کردند که معلولیت نمی‌تواند محدودیتی برای پیشرفت و ترقی آنها ایجاد کند.

عضو تیم ملی فوتبال هفت‌نفره ایران با اشاره به اینکه کمک مسئولان می‌تواند در شناسایی توانمندی معلولان نقش مهم و تاثیرگذار داشته باشد، یادآور شد: نگاه ویژه مسئولان به این رشته ورزشی مهم است.

وی خود را نماینده گیلان در تیم ملی فوتبال هفت‌نفره دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون برای کشور و استان موفقیت و عناوین قهرمانی زیادی کسب کرده‌ام که نایب قهرمانی دنیا و کسب دو مدال در المپیک و رقابت‌های پکن از جمله آن است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna