پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

علی فلاح رنجبر از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «دل‌نوشته‌ای برای مادران شهید» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر خبر داد و اظهار کرد این مسابقه با همکاری کانون بسیج هنرمندان رودسر و همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود خانواده‌های شهدا و ایثارگران در نظام سبب امید در جامعه می‌شود،افزود: اقتدار نظام و امنیت و عزت کشور را مدیون صبر و استقامت مادران و خانواده‌های شهدا می‌دانیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ادامه داد: علاقمندان از سراسر کشور برای شرکت در مسابقه «دل‌نوشته‌ای برای مادران شهید» می‌توانند حرف دل خود را با یاران حماسه و مقاومت در میان گذاشته و آثار خود را تا پایان اردیبهشت‌ماه ٩٥ به نشانی الکترونیکی rudsar@farhang.gov.ir و یا به کانون بسیج هنرمندان مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ارسال کنند.

فلاح رنجبر تصریح کرد: به ٥ نفر از شرکت‌کنندگان که بهترین دل‌نوشته را ارائه دهند هدایایی به رسم یادبود اهدا و تمامی آثار رسیده نیز در کتابی با نام «دل‌نوشته‌ای برای مادران شهید» چاپ خواهد شد.

این مسئول فرهنگی از برگزاری یادواره موضوعی «زن و دفاع مقدس» در شهرستان رودسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش در راستای کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان برگزار می‌شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna