جمعه 10 فروردین 1403

 تيم فوتبال داماش گيلان كه سابقه حضور در ليگ برتر را دارد ، هم اينك وضعيت بسيار نامناسبي در جدول رده بندي دارد و يكي از كانديداهاي سقوط از اين مسابقلت بشمار مي رود .
اين تيم در هفته سي و دوم از رقابتهاي فوتبال ليگ دسته اول كشور جام آزادگان ، عصر دوشنبه در سيرجان به مصاف تيم گل گهر رفت و با نتيجه دو بر يك مغلوب ميزبان خود شد تا دومين شكست متوالي سالجاري را متحمل شود .
تيم فوتبال داماش گيلان در اولين ديدار خود در سالجاري نيز ، هفته گذشته در ورزشگاه شهيد عضدي رشت رو در روي تيم فوتبال مس رفسنجان قرار گرفته بود كه در نهايت با نتيجه دو بر يك مغلوب حريفش شد .
گرچه تيم فوتبال داماش گيلان در ديدار برابر گل گهر همانند ديدار با مس رفسنجان خوب ظاهر شد و حتي توانست از ميزبان خود نيز پيش بيافتد اما در ادامه دو گل دريافت كرد تا نتيجه بازي را واگذار كند .
تك گل تيم فوتبال داماش گيلان را در اين ديدار ، حسين حجازيان در دقيقه 19 به ثمر رساند اما تيم گل گهر سيرجان نيز در دقايق 53 و68 به ترتيب توسط مجيد جلالي فر و اسماعيل كياني به دو گل دست يافت تا برنده اين بازي شود .
تيم فوتبال داماش گيلان با اين شكست و در فاصله شش هفته مانده به پايان رقابت هاي اين فصل ليگ دسته اول باشگاههاي كشور ، بيش از پيش به سقوط از ليگ نزديك شد و با 31 امتياز در جايگاه نوزدهم جدول رده بندي اين رقابتها قرار گرفت .
البته تيم فوتبال داماش گيلان از اول فصل مشكلات فراواني را داشته و دارد كه مهمترين آن مسايل مالي و مديريتي اين باشگاه است كه همچنان نابسامان است و به همين دليل اين تيم نتوانست بازيكنان خوبي را جذب كند و در طول مسابقه نيز با كمبود بازيكن مواجه بود .
مجيد جهانپور سرمربي كهنه كار اين تيم نيز در طول مسابقات به اين مشكلات اذعان داشت و به دليل كمبود بازيكن دستش براي تغير تاكتيك و همچنين جايگزين كردن بازيكنان آسيب ديده و محروم خالي بوده كه وي از اين بابت نيز گله مند است .
به هر ترتيب با توجه به اينكه فقط شش هفته تا پايان رقابتهاي ليگ دسته اول باشگاههاي كشور فرصت باقي است ، تيم فوتبال داماش گيلان وضعيت بسيار نامناسبي دارد و مسئولان استان اعم از مسئولان سياسي و ورزشي بايد چاره اي براي اين تيم شهرستاني پرطرفدار بيانديشند .
در رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول قهرماني باشگاه هاي كشور جام آزادگان، 20 تيم حضور دارند كه به صورت دوره اي و رفت و برگشت در يك گروه با هم به رقابت مي پردازند كه در نهايت پنج تيم انتهاي جدول به رقابتهاي ليگ دسته دوم سقوط مي كنند .
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna