جمعه 10 فروردین 1403

علي خودكار با اشاره به انجام نزديك به 21 هزار موردبارزسي از واحدهاي صنفي شهرستان انزلي درسال 94 اظهار كرد: تخلفات ثبت شده در اين صنف ها درخصوص كم فروشي، گرانفروشي، تداخل صنفي و مواردي از اين دست بود كه متخلفان به مراجع رسيدگي تعزيرات حكومتي معرفي شدند.
وي ارزش ريالي اين موارد تخلف را هفت ميليارد و 33 ميليون ريال اعلام و تصريح كرد : نوروز 94 نيز 47 مورد تخلف صنفي و نمايشگاهي در اين شهرستان ثبت شده است.
خودكار همچنين به ايجاد 644 مورد اشتغال از طريق صدور پروانه كسب براي واحدهاي توليدي شهرستان اشاره و خاطرنشان كرد: اداره صنعت و معدن انزلي درخصوص ايجاد اشتغال رتبه اول را درسطح استان گيلان، از آن خود كرده است.
وي با اشاره به برپايي نمايشگاه هاي مختلف عرضه توليدات هنرمندان قالي باف در مناسبتهاي مختلف گفت: پرداخت يك ميليارد ريال تسهيلات به 20 نفر از اين هنرمندان با نرخ سود چهار درصد و سرانه 50 ميليون ريال براي هرنفر در راستاي افزايش انگيزه ، از ديگر فعاليتهاي اين اداره درسال 94 بود.
شهرستان انزلي 286 واحد صنعتي و بيش از هفت هزار و 300 واحد صنفي درقالب 37 اتحاديه و يك اتاق اصناف دارد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna