جمعه 31 فروردین 1403

مصعب زالفي عصر دوشنبه در ورزشگاه ساحلي شهرداري رودسر در جريان آخرين تمرينات تيم خزر رودسر قبل از رويارويي با تيم كوثر اردكان يزد بيان داشت: در بازي نخست در خانه پذيراي اين تيم يزدي خواهيم بود و تمام تلاش خود را بكار خواهيم بست تا پيروز از زمين بازي خارج شويم.
وي افزود: تمرينات تيم با 18 بازيكن بصورت منظم در حال انجام است و تيم از شرايط مناسب و آرماني براي بازي برخوردار است.
مديرعامل باشگاه فرهنگي، ورزشي خزر رودسر در ادامه از پيوستن سيد سينا حسيني و احسان حسين ن‍ژاد از تيم لسمان مرواريد خزر به باشگاه خزر رودسر خبر داد.
وي با اشاره به جدايي فرزين دهقان و محسن فكوري از اين باشگاه و پيوستن آنها به تيم هاي شهرداري تبريز و قوي سپيد بندر انزلي تصريح كرد: بازيكنان جديد به خدمت گرفته شده طبعاً خلأ اين دو بازيكن را پر خواهند كرد و نگراني در اين زمينه وجود ندارد.
مديرعامل باشگاه فرهنگي، ورزشي خزر رودسر با يادآوري اين كه از تيم كوثر اردكان يزد شناختي نداريم، اضافه كرد: اين تيم اولين سال است كه به ليگ برتر راه يافته و معتقدم نتيجه لازم را در اين بازي خواهيم گرفت.
زالفي با بيان اينكه ليگ برتر فوتبال ساحلي كشور امسال كاملا بصورت رفت و برگشت برگزار مي شود، يادآور شد: بازي ها پارسال بصورت رفت برگزار شد كه پنج تيم اول در دور دوم بصورت رفت و برگشت بازي كردند.
سال گذشته در هشتمين دوره ليگ برتر فوتبال ساحلي كشور كه با شركت 13تيم برگزار شد گلساپوش يزد عنوان قهرماني را به دست آورد و تيم خزر رودسر مكان چهارم را به خود اختصاص داد.
در نخستين هفته از نهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ساحلي كشور، تيم خزر رودسر پنجشنبه هفته جاري در خانه به مصاف كوثر اردكان يزد خواهد رفت.
شهرستان رودسر در 75 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است.
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna