جمعه 10 فروردین 1403

دکتر محمد حق شناس افزود : در گیلان و 14 استان کشور ، طرح بیمه ورزشی با اعتبار یکساله از امسال اجرایی شده و اعتبار این کارتها 365 روز است .
وی اظهار کرد : پیش از این ، کارت بیمه ورزشی از زمان دریافت تا پایان همان سال اعتبار داشت اما با توجه به آئین نامه فدراسیون پزشکی ورزشی ، اعتبار این کارتها در 15 استان از جمله گیلان یک سال تمام است و همچنین مبلغ بیمه ورزشی نیز تغییری نیافته است .
وی در ادامه از ارایه خدمات درمانی توسط هیات پزشکی ورزشی گیلان به حدود سه هزار مراجعه کننده در سال 94 اشاره و بیان کرد : این هیات در بخشهای پزشک عمومی ، ارتوپدی ، تغذیه ، روانشناسی و فیزیوتراپی به ورزشکاران آسیب دید ه و افرادی که دارای بیمه ورزشی هستند ، خدمات درمانی می دهد .
رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان در ادامه از پذیرش حدود چهار هزار مراجعه کننده در بخش فیزیوتراپی در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد : این تعداد با مراجعه به این هیات تحت فیزیوتراپی و مداوا قرار گرفتند .
حق شناس به آمار ورزشکاران سازمان یافته گیلان نیز اشاره کرد و ادامه داد : آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته 112 هزار و 285 ورزشکار است که از این تعداد ، 40 هزار و 944 نفر را بانوان ، 66 هزار و 341 نفر را آقایان تشکیل می دهند و پنج هزار نفر نیز افرادی هستند که کد ملی اشتباه داشتند .
وی اضافه کرد : البته آمار ورزشکاران سازمان یافته استان گیلان در سال 93 حدود 140 هزار ورزشکار بوده و به دلیل اینکه هنوز قسمتی از اطلاعات ورزشکاران ثبت نشده و برخی از شهرستانها لیست سال 94 را به هیات تحویل نداده اند ، این آمار هنوز کامل نیست و به طور حتم افزایش خواهد داشت ./ایرنا
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna