جمعه 10 فروردین 1403

مجید جهانپور افزود : با توجه به شرایط جدول و وضعیت تیم داماش گیلان در جدول رده بندی ، بازیکنان این تیم مصمم هستند تا در این دیدار به برتری برسند .
وی اظهار کرد : البته این کار آسانی نیست چون تیم ما باید در سیرجان به میدان برود اما هدف ما کسب پیروزی در این دیدار است تا با تصاحب هر سه امتیاز این مسابقه ، هم بازیکنان از نظر روحی روانی در شرایط مناسبی قرار گیرند و هم اینکه شانس ما برای ماندن در لیگ بیشتر شود .
وی ادامه داد : با توجه به اینکه در دیدار قبلی خود در رشت مغلوب تیم مس رفسنجان شدیم ، شرایط ما سخت تر شده و به همین دلیل در همه دیدارهای باقی مانده فقط با تفکر پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می رویم .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد : امیدوارم که در دیدار برابر تیم گل گهر سیرجان به برتری برسیم تا با دست پر به رشت برگردیم تا بتوانیم شکست هفته گذشته را فراموش کنیم چون کادر فنی و بازیکنان داماش گیلان مصمم هستند تا با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند ، برابر میزبان خود به برتری برسند .
تیمهای فوتبال داماش گیلان وگل گهر سیرجان عصر دوشنبه هفته جاری 16 فروردین ماه در هفته سی و دوم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان ، در سیرجان به مصاف هم خواهند رفت .
تا پایان هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب 36 امتیاز در مکان دوازدهم و داماش گیلان با کسب 31 امتیاز در مکان هیجدهم جدول رده بندی قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور جام آزادگان، 20 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند ./ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna