جمعه 10 فروردین 1403

حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی در پای صندوق های رای در پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه سال جاری ، برگ زرین دیگری از تاریخ درخشان انقلاب اسلامی را در میهن ما رقم زد.
مردم سرافراز ما بار دیگر در سایه تلاش های صادقانه عوامل اجرایی و نظارت در انتخاباتی سالم، قانونمند، پرنشاط و با مشارکتی حداکثری، بار دیگر بر عزم و اراده خود در تداوم راهی که در انتخابات سال 1392 ریاست جمهوری برای توسعه کشور برگزیده است، پافشاری نمود.
راهی که در شعارهای محوری دکتر روحانی از جمله احیای اخلاق، نجات اقتصادی و تعامل سازنده با جهان تبلور می یابد، راهی که با تبری از اختلاف و منازعات بی ثمر، بر مبنای عدالت، عقلانیت، اعتدال، اخلاق، امانتداری، راستگویی، آشتی ، همدلی و همزبانی راه توسعه، ترقی و تعالی کشور را جستجو می کند.
اینک که به برکت اراده و هوشمندی ملت شریف ایران اسلامی دولت تدبیر و امید از یاورانی همراه تر در مجلس دهم برخوردار می گردد، امید است که حماسه اقتصادی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سال پیش رو با شتابی هرچه بیشتر محقق گردد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna