پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

سرویس سیاسی موج برنا- محمدرضا شهاب زاده عصر روز دوشنبه در گفت گویی با اصحاب رسانه اظهارکرد: با نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص رعایت قانون تذکراتی داده شده است و به آنها توصیه شده تا قانون را فصل الخطاب خود قرار داده و رعایت کنند.

وی افزود: در شهرستان بندر مرزی آستارا ۸۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد ۴۴ صندوق شهری، ۴۲ روستایی و یک صندوق سیار در شهرستان به اخذ رای خواهند پرداخت.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد: یک هزار و ۱۹ نفر عوامل اجرایی در خصوص رای گیری در شهرستان فعالیت خواهند کرد و امیدواریم انتخاباتی پور شور با امنیت کامل را در شهرستان آستارا شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین انتخاباتی که به همه کاندیداها نیز گوش زد شده است، ولی گزارشاتی مبنی بر عدم رعایت آن از سوی بعضی داده می شود که در این خصوص تا امروز شش پرونده قضایی برای دو دهیار، یک رئیس اداره و سه نامزد انتخاباتی تشکیل و به شورای نگهبان ارسال شده و یک تعداد هم پرونده وجود دارد که در صورت جمع بندی به مراجع ارجاع خواهد شد.

فرماندار شهرستان آستارا با تشکر از آن دسته از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که قانون را رعایت می کنند، تاکید کرد: در چارچوب قانون دستاوردها و برنامه های خود را با مردم به اشتراک بگذارید و از بی اخلاقی و اقدامات خلاف قانون اجتناب نمایید تا مردم بتوانند انتخاب خود را به درستی صورت دهند.

شهاب زاده بیان کرد: ما با تاکید بر رعایت قانون در همه مراحل چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن در راستای حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای گام برمی‌داریم و اجاز نمی دهیم کوچکترین خللی در فرآیند برگزاری انتخابات و اخذ رای و بعد از آن صورت گیرد.

نماینده دولت در شهرستان آستارا بیان کرد: در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت سیاسی، اجتماعی و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم است.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا اظهار کرد: با همه توان در خصوص برگزاری انتخاباتی امن و پرشور تلاش می کنیم و با امید آفرینی در بین مردم شاهد ناامیدی دشمنان خواهیم بود.

وی افزود: دشمنان درصدد هستند با ایجاد مشکل در انتخابات مردم را دلسرد و حضورشان را کمرنگ کنند اما همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند موفق نخواهند شد و پیروز این انتخابات مانند همه دوره ها مردم خواهند بود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna