جمعه 31 فروردین 1403

بابک بردبار  افزود : برای اینکه جواز حضور قضاوت در رقابتهای مشتزنی المپیک را به دست آورم برای قضات مسابقات کسب سهمیه المپیک در آفریقا باید عازم کشور کامرون شوم .
وی که بالاترین درجه داوری مشتزنی ایران را در اختیار دارد ، اظهار کرد : فدراسیون جهانی مشتزنی پس از قضاوتم در فینال رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند ، برای داوری در رقابتهای سهمیه المپیک در آفریقا و پس از آن در آسیا و اقیانوسیه انتخابم کرد .
داور سه ستاره مشتزنی ایران ادامه داد : برای قضاوت در رقابتهای مشتزنی کسب سهمیه المپیک در آفریقا به عنوان تنها نماینده ایران به کامرون اعزام می شوم که این رقابتها تا دوم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد یافت .
این داور مشتزنی استان گیلان بیان کرد : تنها داورانی می توانند مسابقات جهانی ، آسیایی و کسب سهمیه المپیک را قضاوت کنند که مدرک داوری سه ستاره مشتزنی جهان را داشته باشند .
بابک بردبار در ادامه گفت : پس از رقابتهای کامرون ، از چهارم فرودرین ماه سال آینده نیز تا روز 15 فروردین ماه باید مسابقات مشتزنی کسب سهمیه المپیک در آسیا و اقیانوسیه در چین را قضاوت کنم که محکی بزرگ برای حضور در المپیک برزیل است .
داور گیلانی مشتزنی ایران خاطرنشان کرد : من تنها داور مشتزنی ایران هستم که در تاریخ مشتزنی کشور ، قضاوت در رقابتهای کسب سهمیه المپیک در دو قاره را تجربه کرده و امیدوارم برای قضاوت در المپیک 2016 برزیل نیز انتخاب شوم ./ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna