چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

به گزارش سرویس ورزشی موج برنا- دکتر جهانبخش آرمان با اعلام این خبر در آستانه دهه فجر 1402 گفت : امسال پربارتر از سالهای گذشته 360 برنامه فرهنگی ، ورزشی ، عمرانی و حوزه جوانان در تمامی شهرهای گیلان اجرایی می شود .
وی با اشاره به سرانه 55 صدم مترمربعی ورزش گیلان گفت : در این دهه مبارک 2 طرح عمرانی ورزشی با 19 میلیارد و 454 میلیون تومان بابت زمین فوتبال چمن مصنوعی کومله لنگرود و زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی رحیم آباد رودسر به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، با تقدیر و تشکر از روسای ادارات ، هیاتهای ورزشی ، خصوصا ً هیات پزشکی ورزشی گیلان در افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته گفت : سال گذشته تا دهه فجر 121هزار و 959 نفر و امسال با تلاشهای انجام شده جامعه بزرگ ورزش در جهت حفظ سلامت و درمان در ورزش این رقم با 18 درصد افزایش به 142 هزار و 418 نفر رسیده است .
دکتر جهانبخش آرمان سال 1402 را سال عرض اندام قهرمانان گیلانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی با کسب 16 مدال رنگارنگ دانست و گفت : سال 1403 سال المپیک پاریس است و بر اساس برنامه های حمایتی خود را در جهت حضور بیشترین ورزشکار از ماهها پیش با تشکیل ستاد المپیک در گیلان آغاز کرده ایم .
وی گفت : در حوزه جوانان عناوین خوبی نسبت به مدت مشابه در کشور بدست آورده ایم و تعداد سازمانهای مردم نهاد جوانان گیلان نیز از 133 مرکز به 144 مرکز رسیده است .
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna