چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سرویس ورزشی موج برنا-  اردشیر داوطلب روز سه‌شنبه در حاشیه هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی الیت کیک بوکسینگ که در لاهیجان اظهار کرد: ضمن اینکه ۳۰۰ مربی و داور نیز در سبک الیت کیک بوکسینگ در سطح کشور فعال هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این سبک در ۱۱ کشور نماینده و فعالیت دارد، ایران قطب برتر این رشته در جهان است.

وی در ادامه با اشاره به مسابقات بین‌المللی الیت کیک بوکسینگ در لاهیجان اظهار کرد: این هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی این سبک است که در حال برگزاری است و به جز ورزشکاران ایران که در قالب ۲ تیم شرکت یافته، از کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، گرجستان و افغانستان نیز در این مسابقات حضور دارند.

داوطلب عنوان کرد: خردادماه امسال نیز یکدوره رقابتهای بین المللی سبک الیت کیک بوکسینگ به میزبانی کشور ارمنستان برگزار شده بود و مسابقات صلح و دوستی لاهیجان، دومین دروه رقابت‌های بین‌المللی این سبک در سال جاری بشمار می‌رود.

رئیس سبک الیت کیک بوکسینگ کشور اضافه کرد: سطح کیفی این مسابقات نیز بسیار بالا و مناسب است و دیگر برنامه مهم این سبک نیز مسابقات جهانی است که سال آینده به میزبانی سوئیس و با حضور ورزشکارانی از کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار خواهد شد.

وی به فعالیت سبک الیت کیک بوکسینگ در ایران اشاره و بیان کرد: سال ۱۳۸۴ این سبک را به ایران آورده و به عنوان بنیانگذار و موسس این سبک تاکنون فعالیت دارد و امیدوار است هر سال بر تعداد ورزشکاران این سبک در کشور و همچنین به تعداد کشورهایی که در الیت کیک بوکسینگ فعالیت می‌کنند، افزوده شود.

داوطلب خاطرنشان کرد: سال ۱۳۹۲ شناسنامه این سبک را دریافت کردم و هم اینک الیت کیک بوکسینگ یکی از سبک‌های شناسنامه‌دار در کشور است واستقبال نوجوانان و جوانان از این سبک نیز رو به افزایش است.

هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی رزمی الیت کیک بوکسینگ جام صلح و دوستی، گرامیداشت دهه مبارک فجر از روز دوشنبه با حضور ۱۵۶ ورزشکار از ایران و پنج کشور خارجی در لاهیجان آغاز شده است.

ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی شهدای لاهیجان با هم به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت تیمها و نفرات برتر اوزان متخلف این رقابتها معرفی خواهند شد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna