چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سرویس ورزشی موج برنا، مسئول مدارس هیات فوتبال گیلان گفت: جشنواره مدارس فوتبال استان گیلان در رده‌های سنی زیر ۱۰ سال و زیر ۱۲ سال در سه مرحله برگزار شد که در پایان مرحله نهایی تیمهای فوتبال منتخب زیر این ۲ گروه نیز انتخاب و معرفی شدند.

سیدامیر فرحسینی افزود: مرحله نهایی جشنواره فوتبال زیر ۱۰ سال گیلان باحضور ۲۹ بازیکن منتخب مناطق سه‌گانه این استان به میزبانی صومعه‌سرا در چمن مصنوعی سالن سرپوشیده امیر تیزرو این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این جشنواره آریا اخلاقی، رضا اعتدالی، مهدیار جمالدار، امیرمحمد صالحی همگی از رشت، آرسام بلندپای و امیرپارسا جفرودی از بندرانزلی، آرتین سحری از فومن، علی ربیعی از رودسر، یاسین گلشن از صومعه سرا، پدارم احمدی و پرهام نگار از لنگرود، محمدطاها بخشوده از آستانه اشرفیه، ابوالفضل حاجتی از خمام و محمدطاها اصغری از تالش به عضویت تیم منتخب زیر ۱۰ سال گیلان درآمدند.

وی اضافه کرد: همچنین مرحله پایانی این جشنواره مدارس فوتبال گیلان در رده سنی زیر ١٢ سال نیز با حضور ۴١ بازیکن منتخب مناطق سه گانه استان به میزبانی شهرستان لنگرود در ورزشگاه شهدای این شهر برگزار شد.

مسئول مدارس هیات فوتبال گیلان بیان کرد: در پایان این جشنواره پویان مهدویان از ماسال، مسیحا نوروزی، امیرطاها گیاهی و محمدشاد شیرجهانی از بندرانزلی، امیرعلی شهبازپور، امیر شالی و آراد غلامی از لنگرود، سامیار قمر از رشت، ارشیا شمسی پور از لاهیجان، مهدی رحمان‌پور از فومن، عرفان عبداللهی از صومعه‌سرا، آرتین حقی از خمام، طاها جوادی از تالش، پارسا نورنژاد و ماهان محبوبی از املش به عضویت تیم فوتبال زیر ۱۲ سال گیلان درآمدند.

فرحسینی خاطرنشان کرد: یکی از نقاط مثبت برگزاری جشنواره مدارس فوتبال امسال حضور نمایندگان هر ۱۷ شهرستان گیلان بود که نشانگر استقبال از این جشنواره و فرصتی غنیمت برای شناسایی استعدادهای ورزشی است.

وی در خاتمه گفت: با توجه به تشکیل تیم‌های فوتبال کمتر از ۱۰ سال و زیر ۱۲ سال، اگر لیگ کشوری برگزار شود، این تیم‌ها به عنوان نماینده گیلان حضور خواهند یافت و اگر فدراسیون درخواست بازیکن برای تشکیل اردوهای تیم ملی در این رده‌های سنی داشته باشد، طبق سهمیه در نظر گرفته شده تعدادی از این بازیکنان منتخب در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna