پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

به گزارش سرویس اقتصادی موج برنا-  شهرزاد مشهدی روز چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار کرد: اعتباراتی که به آستارا اختصاص می یابد پاسخگوی همه مشکلات شهرستان نیست ومسئولان ادارات و ارگان ها مختلف باید به تناسب شرایط درخواست کنند و اعتباراتی که تخصیص می یابد متناسب و همتراز با جمعیت و مساحت این شهرستان باشد.

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان آستارا ادامه داد: از همه توان خود برای رفع مشکلات شهرستان استفاده می کنیم زیرا مهمترین موضوع در رابطه با رفع کاستی ها داشتن بودجه مناسب و کافی است اما در کنار آن مباحث دیگر است و باید بتوان از همه ظرفیت ها در راستای خواسته های به حق مردم گام برداشت و ما در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان به دنبال این امر هستیم و در کنار مسئولان شهرستان با آنها همیاری و همکاری می کنیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: پارسال دویست میلیارد ریال اعتبار به شهرستان آستارا تخصیص یافته بود که این رقم امسال به دویست و پنجاه میلیارد افزایش یافته است که با توجه به مشکلات و اولویت بندی ها این بودجه در آستارا تقسیم می شود.

غلامرضا مرحبا افزود: در این تقسیم بندی مبلغ هشتاد میلیارد ریال به شهرداری آستارا، چهل میلیارد ریال شهرداری لوندویل، چهل میلیارد به فرماندهی سپاه شهرستان و مابقی آن نیز بین ادارات و ارگانهای شهرستان تقسیم شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به بودجه موجود در شهرستان و اینکه این مبلغ برای رفع همه مشکلات کافی نیست از همه مسئولان انتظار است در راستای تحقق اهداف تعریف شده در شهرستان همیاری و همکاری نمایند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna