چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

عکس آرشیوی

به گزارش سرویس ورزشی موج برنا- این بازی که عصرچهارشنبه از هفتم دوازدهم این رقابت ها درورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با یک گل تیم داماش گیلان را شکست داد.

شیرازی ها که طی پنج بازی گذشته خود نتوانسته بودند به پیروزی برسند به دنبال جبران ناکامی ها بودند تا بتوانند طلسم نبردن را برابر داماش گیلان که در انتهای جدول قراردارد را بشکنند که این اتفاق در دقایق پایانی وقت تلف شده نیمه دوم رخ داد.

بازی خوب شیرازیها، دفاع چند لایه گیلانی ها

شاگردان ستار زارع با شروع بازی با دادن پاس های کوتاه و بردن بازی به کناره ها سعی داشتند از دفاع چند لایه میهمان که آمده بودند مساوی بگیرند را بگذرند و چندین فرصت هم برای گل زنی داشتند که از دست رفت.

در آن سوی میدان هم تیم داماش گیلان که در رده هفدهم جدول جای دارد آمده بودند تا از این بازی یک امتیاز بگیرند و آنها چشم به ضد حمله داشتند که یکی دوبار هم صاحب فرصت شدند.

میزبان که راه رسیدن به دروازه تیم داماش را در نیمه اول بسته می دید به شوت زدن از راه دور توسط محمد علی صفیا روی آورد که ضربات این بازیکن چندین بار به صورت خطرناکی از روی دروازه تیم داماش به بیرون رفت.

لحظات حساس نیمه اول

دقیقه ۳۰ نخستین زنگ خطر را تیم میزبان به صدا در آورد در این لحظه روی ارسال امینی توپ به رضا آقابایی رسید اما این بازیکن نتوانست از این موقعیت خوب استفاده کند.

دقیقه ۳۲ این بار نوبت به داماش رسید و امید پور قنبری از اشتباه مدافع تیم شهر راز استفاده کرد اما مهرداد بشاگردی دروازه بان این تیم ضربه مهاجم داماش را به کرنر فرستاد تا میهمان به گل نرسد.

دقیقه ۳۵ بازهم صفیا بازیکن شوت تیم میزبان از پشت محوطه ۱۸ قدم اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه خوب این بازیکن با اختلااف اندک به بیرون رفت تا نیمه نخست با وجود اینکه شیرازی ها بهتر بازی کردند بدون گل پایان یابد.

تعویض های کار ساز میزبان

با شروع نیمه دوم باز هم تیم شهر راز بهتر بازی کرد و کادرفنی این تیم برای اینکه به خواسته خود برسند همه تعویض های خود انجام دادند که کارسازشد.

بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۵۱ یک فرصت مناسب برای تیم داماش به وجود آمده اما راهی به چارچوب دروازه شیرازیها پیدا نکرد.

دقیقه ۵۹ هم روح الله صفویان پور در یک فرصت مناسب می توانست دروازه داماش را باز کند اما ضربه زمینی این بازیکن به راحتی در اختیار دروازه بان این تیم قرار گرفت، صفویان پور اگر به ضربه اش ارتفاع داده بود شاید میزبان به گل می رسید.

در ادامه نیمه دوم در لحظاتی بازی به تعادل رسید و تیم میهمان به جلو کشید اما بازهم بازیکنان شهرراز که راهی به جز بُرد نداشتند نبض بازی را در دست گرفتند.

ستار زارع سرمربی تیم شهرراز برای رسیدن به گل تمام تعویض های خود را انجام داد و در وقت های تلف شده جواب گرفت.

[رستگاری شهر راز شیراز در لحظات پایانی  برابر  داماش گیلان]
هواداران شهر راز

پنالتی و گل میزبان توسط نامور

در حالی که ۲ دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم می گذشت بازیکنان شهر راز فشار زیادی روی دروازه تیم داماش آوردند تا اینکه توپ به دست مجتبی بیژن مدافع این تیم برخورد کرد و داور بازی هم نقطه پنالتی را نشان داد تا هواداران این تیم خوشحال شوند.

ضربه پنالتی را پیمان نامور با ضربه زمینی و بر خلاف جهت حرکت مسعود پور محمد دروازه بان داماش را به تور نشاند تا میزبان به حق خود برسد و سه امتیاز را در خانه نگه دارد.

از این بازی حدود یک هزار تماشاگر دیدن کردند

فجر سپاسی از صدر تا رده سوم جدول

تیم فجر شهیدسپاسی شیراز که در صدر جدول قرار داشت در یک بازی حساس در حالی که یک بر صفر از تیم میزبان خود خیبر خرم آباد پیش بود درنهایت با ۲ گل مغلوب شد تا علاوه بر شکست صدر جدول را به میزبان بدهد.

در پایان هفته دوازدهم تیم های خیبر خرم آباد و چادر ملو اردکان یزد با ۲۵ امتیاز به ترتیب در رده اول و دوم جدول قرار گرفتند و تیم فجر سپاسی هم با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین تیم شهرراز با ۱۹ امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد و داماش گیلان هم در همان رده هفدهم باقی ماند.

شهرآورد شیرازی ها

به گزارش ایرنا تیم های فجر شهید سپاسی و شهرراز در هفته سیزدهم این رقابت ها یکم آذر شهر آورد (دربی ) شیرازی هارا برگزار خواهند کرد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتردوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

 


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna