پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

سرویس فرهنگی موج برنا- سید جلیل میرعظیمی اظهار کرد: این تعداد کتاب با عناوین مختلف اعم از اجتماعی، دینی، رمان، آموزشی و داستان به مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری برای دسترسی کودکان و نوجوانان اهدا شده‌است.

وی با تشریح برنامه‌های مختلف در مرکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اضافه کرد: برگزاری ۲۱۰ عنوان فعالیت به مناسبت این هفته در مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش ‌فکری استان برنامه‌ریزی شده‌است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی تصویرگری و صحافی کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، برپایی جلسات تخصصی با حضور نویسندگان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، دعوت از دانش‌آموزان مدارس و برگزاری کارگاه‌های کتاب محور اعم از معرفی کتاب، کتابخوانی، نمایش خلاق و برگزاری جشن کتاب با عنوان در مسیر دانایی بر بال کتاب از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: هم‌افزایی با متولیان حوزه کتاب و اجرای برنامه‌های مشترک با نهاد کتابخانه ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مربیان و اعضا در حوزه فعالیت‌های کتاب محور، فراهم کردن فرصت هم‌اندیشی اعضا با شاعران و نویسندگان، حضور کارکنان ستادی و مربیان مراکز ثابت و سیار شهری و روستایی در مناطق روستایی و کم برخوردار از دیگر برنامه‌های این کانون در هفته کتاب و کتابخوانی در سطح استان است.

وی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان گفت: این پویش همزمان با هفته ملی کودک سال جاری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان به اجرا درآمد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: همچنین به مناسبت این هفته جمعی از اعضا و مربیان کانون پرورش فکری و مروجان فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان تجلیل خواهند شد.

۲۳ تا ۳۰ آبان سی‌ و یکمین دوره هفته پاسداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار نام گرفته است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna