پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

به گزارش سرویس ورزشی موج برنا ، فیروز عزت دوست معاون امور جوانان ورزش و جوانان گیلان گفت : در راستای توانمندسازی سمن ها و تشکل های مردم نهاد جوانان از طریق حمایت روشمند و موثر از آنها و در جهت برقراری یک نظام هماهنگ در مدیریت دریافت، داوری و حمایت از طرحها و برنامه های تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان سراسر کشور با رعایت مفاد آیین نامه حمایت از طرح ها و برنامه های تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان، فراخوان دریافت طرح‌ها و برنامه های پیشنهادی تشکل ها و سمن های جوانان از سوی اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان با موضوعات ذیل منتشر می گردد:
موضوع:
1. ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت
2. سبک زندگی ایرانی اسلامی
3. ارتقا هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان
4. عفاف و حجاب
5. ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین
6.فعالیت‌های جهادی در روستاها در موضوعات فرهنگی اجتماعی
7. سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
8. کارآفرینی و اشتغال پذیری(استارت آپ ها و کسب و کارهای فناورانه -اصلاح نگرش و فرهنگ اشتغال در جوانان -مهارت های اشتغال و کارآفرینی -کارآفرینی اجتماعی -استعدادیابی و هدایت شغلی)
9.. گردشگری و میراث فرهنگی
10. محیط زیست
11. اوقات فراغت
12. فعالیت های فرهنگی در حوزه ورزش
13. روایت پیشرفت ( رویداد، رسانه ، اردو)
14. نشاط و مسئولیت پذیری اجتماعی
15. سایر طرحهای خلاق و نوآور
لازم به ذکر است در این مرحله از فراخوان سمن های جوانان می توانند از طریق میزکاربری توانمندسازی در سامانه مشارکتهای اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به آدرس https://saman.msy.gov.ir/ طرح های خود ثبت نمایند.
نکات ذیل در انجام فراخوان و طی مراحل داوری و تصویب طرح ها مدنظر قرار گیرد:
1.تاریخ فراخوان 10/08/1402 لغایت 10/09/1402 است.
2.طرح ها و برنامه های مصوب استان با توجه به اولویت بندی شورای داوری استان و در صورت تامین اعتبار در لیست حمایت از طرف وزارت متبوع قرار داده خواهد شد.
3. سازمانهای مردم نهاد جوانان که گزارش طرح های مصوب فراخوان گذشته را در سامانه بارگذاری نکرده یا تاییده آنها را دریافت نکرده باشند، نمی توانند در فراخوان مذکور طرح یا برنامه های پیشنهادی خود را ثبت نمایند.
4. سازمانهای مردم نهاد جوانان که دارای شناسه ملی می باشند، می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna