سه شنبه 28 فروردین 1403

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان  گفت : تیم های فوتبال داماش گیلان و ماشین سازی تبریز در هفته سی ام از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند .
علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس مسابقه یادشده عصر فردا (دوشنبه) در تبریز برگزار می شود و تیم داماش گیلان در این بازی میهمان است .
وی اظهار کرد : با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در جدول رده بندی شرایط مناسبی ندارد ، امیدواریم که این تیم در این دیدار به پیروزی برسد تا آخرین بازی سال جاری را با موفقیت پشت سر بگذارد .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد : البته ماشین سازی تبریز یکی از تیم های قدرتمند لیگ دسته اول محسوب می شود و بازی با این تیم در تبریز بسیار سخت و مشکل است اما امیدواریم که تیم داماش گیلان با ارائه یک بازی تماگرپسند، نتیجه دلخواه را نیز کسب کند تا در جدول رده بندی صعود داشته باشد .
هم اکنون تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با کسب 45 امتیاز در مکان پنجم و داماش گیلان با کسب 31 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور جام آزادگان، 20 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند. / ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna