پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

محمد جلائی، رییس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: در راستای اجرای ماده ۵۳ قانون انتخابات دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، ثبت نام قطعی متقاضیان داوطلبی از روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه مورخ ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ (به مدت ۷ روز) هر روز از ساعت ۸ تا ۱۸ ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان، می‌توانند به صورت غیر حضوری و با دریافت رمز یکبار مصرف (از شماره تلفن همراهی که با آن پیش‌ثبت انجام دادند)، در فرصت مقرر به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان تصریح کرد: در استان گیلان هزار و ۱۷۲ نفر پیش ثبت نام کردند و آن دسته از داوطلبان که تا ۲۷ مهرماه کد رهگیری ارسالی از سوی ستاد انتخابات کشور را دریافت کردند، مجاز به ثبت نام قطعی در یکی از ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان می‌باشند.

محمد جلائی گفت: متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، می‌بایست به دقت مدارک اعلام شده در اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور را فراهم کنند.

انتخابات هفتمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna