پنج شنبه 9 فروردین 1403

سرهنگ رحیم مهدی زاده  گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه حین کنترل محور مواصلاتی اردبیل-آستارا به دو دستگاه کامیون مشکوک شده و این خودروها را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از داخل این خودروها در مجموع شش میلیون نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.
سرهنگ مهدی زاده با اشاره به اینکه این محموله با استفاده از توان پرسنل ایستگاه بازرسی کشف شد ، اضافه کرد: در این رابطه سه نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی در ادامه همچنین از کشف البسه قاچاق در ایستگاه بازرسی قلعه خبر داد و اظهار کرد: ماموران حین کنترل محور مواصلاتی اردبیل - آستارا یک خودروی سواری را متوقف و در بازرسی از داخل خودرو 800 ثوب البسه قاچاق را کشف و ضبط کردند و قاچاقچی مورد نظر نیز دستگیر و به مقام قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی آستارا در ادامه با بیان اینکه سلامت چرخه اقتصاد در گرو مبارزه با پدیده شوم قاچاق است ، اظهار کرد: با همکاری و تعامل مثبت میان دستگاه های متولی و همچنین برنامه ریزی مناسب، می توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.
وی با اشاره به پیامدهای اجتماعی ، اقتصادی ، امنیتی و فرهنگی قاچاق کالا افزود: قاچاق کالا در حقیقت یک اقدام و حرکت هدف دار از سوی دشمنان برای ضربه زدن به ارزش های فرهنگی کشور و ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم است.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است./ ایرنا
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna