چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

نقشه های این هواشناسی نشان دهنده نفوذ توده هوای کم فشار (گرم) بتدریج از روز دوشنبه در منطقه است که این توده هوا تا ظهر سه شنبه در استان فعال خواهد بود.
بر این اساس دما بین هشت تا 12 درجه سلسیوس در این مدت افزایش می یابد و وزش باد گرم گاهی شدید در بعضی نقاط استان بویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی شده است.
اداره کل هواشناسی گیلان به کلیه شهروندان و جنگل نشینان توصیه کرده است که از روشن کردن آتش در عرصه های جنگلی جدا خودداری کنند و گلخانه داران و مرغداران نیز نسبت به تهویه و تنظیم دمای سالن های خود اقدام کنند.
براساس این پیش بینی در این مدت گاهی صبح و شب با شمالی شدن جریانات در بعضی نقاط جلگه ای افزایش رطوبت نسبی و وقوع پدیده مه گرفتگی نیز دور از انتظار نیست.
براساس پیش بینی این هواشناسی هوای روز یکشنبه استان را ابری و مه آلود ،احتمال بارندگی پراکنده ، بتدریج با کاهش ابر و ارتفاعات کمی ابری تا نیمه ابری و روز دوشنبه در جلگه ، کمی ابری تا نیمه ابری احتمال مه و افزایش دما طی عصر و شب و وزش بادگرم و گاهی شدید و در ارتفاعات هوا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گرم خواهد بود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna