سه شنبه 28 فروردین 1403
هفته هشتم رقابتهای لیگ قهرمانی بسکتبال استان گیلان جام مجتبی بردبار
پیروزی خارج از خانه جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی در اولین دیدار هفته هشتم لیگ بسکتبال گیلان جام مجتبی بردبار  
حمیدرضا رحیم زاده کمیته روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان - اولین دیدارهفته هشتم رقابتهای لیگ قهرمانی بسکتبال استان گیلان جام مجتبی بردبار از ساعت 16امروز پنج شنبه 13/12/1394 در سالن شهدای لاهیجان تیم شهرداری لاهیجان میزبان جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی بود . این دیدار در ابتدا  با احتیاط دو تیم  آغازشد ، و با کسب اولین امتیاز توسط ملوانان بازی روند بهتری به خود گرفت اما  هر دو تیم علی رغم تلاش بازکنان خود در کوارتر یک پایاپای پیش رفتند ، اما در کوارترهای دوم و سوم روند بهتری پیدا کرد و دو تیم با نمایش بازیکنان خود به جذابیت بازی افزودند ، در نهایت تلاش دو تیم ملوانان با استفاده از موقعیتهای خود بر بازی مسلط شدند . این دیدار در نهایت  با برتری 56 بر68 تیم نوجوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی به پایان رسید .
   جدال صدر نشینان لیگ بسکتبال گیلان جام مجتبی بردبار با برتری جوانان ملوان در انزلی
 دومین دیدار از هفته هشتم رقابتهای بسکتبال قهرمانی استان گیلان جام مجتبی بردبار از ساعت 19 دوشنبه 17 اسفند در سالن شهید انصاری بندر انزلی برگزار شد که جوانان ملوان میزبان نوآوران گلبند بود . این دیدارحساسیتهای زیادی برای دو تیم داشت ، دلیل حساسیت این دیدار به این جهت بود که هر دو تیم بدون باخت رقابتها را پیگیری می کردند و پیروزی در این دیدار می توانست صدر نشین دور رفت را معرفی کند . این دیدار از ابتدا با احتیاط دو طرف آغاز شد ، اما با سپری شدن کوارتر یک رفته رفته بازی روند عادی خود را پیدا کرد . این دیدار در نهایت با برتری 77 بر 71 ملوانان به پایان رسید و ملوان در صدر جدول قرار کرد و نوآوران گلبند در مکان دوم قرار دارد .
پیروزی ستارگان صومعه سرا در سومین دیدارهفته هشتم لیگ بسکتبال گیلان جام مجتبی بردبار
 هفته هشتم رقابتهای لیگ قهرمانی بسکتبال استان گیلان جام مجتبی بردبار از ساعت 18:30سه شنبه 18 اسفند  در سالن حجاب صومعه سرا تیم ستارگان  میزبان جهان گستر لاهیج بود . این دیدار در ابتدا  با جدیت و تلاش دو تیم خصوصا لاهیجی ها که تمام دیدارهای خود را با جدیت پیگیری می کنند ، آغاز شد .  اما تیم ستارگان با اتکا به  تلاش بازکنان خود ، بازیکنان ملی پوش و با تجربه کار سختی در ادامه نداشت و در نهایت 4 کوارتر تلاش دو تیم ، ستارگان صومعه سرا با نتیجه   72بر 47  به برتری داشت .
 پیروزی خارج از خانه شهرداری لنگرود درهفته هشتم لیگ بسکتبال گیلان جام مجتبی بردبار  
هفته هشتم رقابتهای لیگ قهرمانی بسکتبال استان گیلان جام مجتبی بردبار از ساعت 19  چهارشنبه 19/12/1394 در سالن شهید عضدی رشت تیم درفک رشت  میزبان شهرداری لنگرود  بود . این دیدار که از ابتدا  با احتیاط دو تیم  آغازشد ، اما با شروع کسب امتیاز توسط شهرداری لنگرود بازی سرعت قابل قبولی گرفت اما همچنان پرتابهای آزاد و سه امتیازی لنگرودیها با موفقیت همراه بود و اولین تایم استراحت در کوارتر اول درفک و تعویض انجام شده مسیر بازی را تغییر داد و هر دو تیم وارد کورس کسب امتیاز شدند ، در جریان این دیدار بازی صحنه های مهیج و سرعت قابل قبولی به خود گرفت تا این دیدار پس از چهار کوارتر تلاش دو تیم با امتیاز 58 به تساوی کشیده شد تا به وقتهای اضافه کشیده شود . در وقتهای اضافه هر دو تیم جانب احتیاط را رعایت کردند تا فاصله امتیازها را از دست ندهند و نهایتا این  دیدار با نتیجه 66 بر68 و برتری شهرداری لنگرود به پایان رسید . این رقابتها در هفته هشم پیگیری خواهد شد و از ساعت 17 روز جمعه جوانان آرنا رشت در سالن عضدی آخرین دیدارهفته هشتم لیگ قهرمانی بسکتبال استان گیلان جام مجتبی بردبار با پیروزی ستارگان صومعه سرا  
درآخرین دیدار از هفته هشتم لیگ قهرمانی بسکتبال جام مجتبی بردبار از ساعت 17 امروز جمعه 21 اسفند تیم جوانان آرنا رشت در سالن عضدی رشت میزبان ستارگان صومعه سرا بود . جوانان جویای نام آرنا برای کسب دومین پیروزی و ستارگان صومعه سرا با تفکر پیروزی و ارتقا موقعیت خود در جدول پا به میدان گذاشتند . این دیدار با نتیجه 74 بر 46 و برتری ستارگان صومعه سرا به پایان رسید تا ستارگان صومعه سرا با دست پر رشت را ترک کند .
هفته نهم و پایانی دور رفت لیگ قهرمانی استان گیلانن از ساعت 16 فردا شنبه 22 اسفند در سالن عضدی رشت پیگیری خواهد شد که درفک رشت میزبان شهرداری لاهیجان خواهد بود.
 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna