جمعه 10 فروردین 1403

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص گفت : در جریان رقابت های بدمینتون قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که در زنجان جریان داشت ، دو بدمینتون باز گیلانی به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند .
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس و در پایان این رقابت ها ، حسن متقی و نادر مینایی از استان گیلان به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار گرفتند و به اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان دعوت شدند .
وی اظهار کرد : در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی بدمینتون ایران که به صورت انفرادی برگزار شد ، حسن متقی ورزشکار شایسته گیلانی با برتری برابر رقبای خود به مقام قهرمانی رسید و نادر مینایی دیگر بدمینتون باز شایسته گیلانی نیز توانست عنوان دوم و نایب قهرمانی کشور را کسب کند .
علیپور ادامه داد : در مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشور ، شش ورزشکار برتر این رشته از استان های گیلان ، گلستان ، زنجان و تهران حضور داشتند که در زنجان با هم به رقابت پرداختند .
سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد : امیدواریم که این دو ورزشکار شایسته گیلانی در اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان ایران نیز بدرخشند و به عضویت این تیم در آیند تا تیم ملی را در رقابت های بین المللی که اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می شود ، همراهی کنند .
علیپور خاطرنشان کرد : علاوه بر حضور حسن متقی و نادر مینایی در تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشور ، عرفان جوینده دیگر ورزشکار گیلانی نیز در رده سنی جوانان در اردوی تیم ملی بدمینتون حضور دارد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna