چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

آیین قرعه کشی لیگ بسکتبال بانوان و مردان استان گیلان عصر امروز برگزار شد

آیین قرعه کشی لیگ بسکتبال بانوان و مردان استان گیلان عصر امروز در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک برگزار شد

 

سرویس ورزشی موج برنا _آیین قرعه کشی پنجمین دوره لیگ بانوان و دوازدهمین دوره لیگ مردان استان گیلان با حضور نائب ریئس ، دبیر و رئوسای کمیته داوران و مسابقات برگزار شد .

شهریار کریمی دبیر هیئت بسکتبال استان گیلان به اهمیت شکوفایی تیمهای لیگ و تیمهای حاضر در لیگ اشاره کرد و افزود : بسیار خرسندم که حضور ارزشمند شما را در این مراسم شاهد هستم و این بیان گر این است که توانشته اید در این شرایط سخت اعتماد حامیان مالی را جلب نمایید ‌.

وی به تیمهای حاضر در این دوره اشاره کرد و گفت : در پنجمین دوره لیگ بانوان ۱۱ تیم و در یازدهمین دوره لیگ مردان ۱۲ تیم شرکت دارند که به صورت گروهی در بانوان متمرکز و مردان رفت و برگشت  با هم دیدار خواهند کرد .

وی در پایان گفت : انشاالله رقابتهای آقایان از ۱۵ تیرماه آغاز می شود .

ریحانه ملکی نائب ریئس هیئت بسکتبال استان گیلان هم در ابتدای قرعه کشی بانوان به اهمیت برگزاری لیگ و پرورش استعدادهای نوجوان و جوان اشاره کرد و افزود : این فرصت خوبی برای تیمهای حاضر در لیگهای کشوری است که خود را در آزمون قرار دهد تا بهتر در لیگهای کشوری حاضر شوند .

وی در ادامه گفت : از رقابتها و تورنمتهای دوستانه استقبال می کنیم اما هیچ رقابتی نباید بدون اطلاع هیئت و کمیته داوران باشد تا ضمن قرار ‌گرفتن در چالشی بهتر شرایط برای تقویت داوران جوان فراهم شود .

وی در پایان گفت : رقابتهای بانوان از پایان مرداد ماه آغاز خواهد شد .

در پنجمین دوره لیگ بانوان ۱۱ تیم اعلام اسامی تیم های شرکت کننده در پنجمین دوره لیگ بسکتبال بانوان گیلان :

۱-هایپر رشت۲-  صنایع دستی راستکردار بندرانزلی ۳-چای رفاه لاهیجان۴- سایه انزلی ۵- بیستون رودسر۶- خانه بسکتبال ملکی رشت ۷ - باشگاه عادلی۸- قهوه لیرو لاهیجان ۹- عادلی نوین۱۰- آینده سازان هایپر ۱۱-  آکادمی کاظمی

و ۱۲ تیم  آقایان عبارتند از : ۱-ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ۲-وارش مقاومت رشت ۳-کنکاش آستانه ۴_جورا سرویس لنگرود ۵-هیئت کوچصفهان ۶-شهرداری رضوانشهر ۷-خانه بسکتبال بهنام رشت ۸-درفک رشت ۹-خانه بسکتبال هیرکان رشت ۱۰-ملوان جوان گیل ۱۱-وحید نوروزی صومعه سرا


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna