پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

 

 نمایشگاه توانمندیهای صادراتی یا حضور سی و هفت شرکت گیلانی  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان  : سی و هفت شرکت تولیدی استان در نمایشگاه توانمندیهای صادراتی " اکسپو 2023" شرکت کردند/حضور استان پر استعداد گیلان در این نمایشگاه ها منجر به معرفی ظرفیت ها  و شناخت بیشتر آنها می شود

 

سرویس اقتصادی موج برنا -معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به حضور 37 شرکت تولیدی استان در نمایشگاه توانمندیهای صادراتی " اکسپو 2023"  اعلام کرد: حضور استان پر استعداد گیلان در این نمایشگاه ها منجر به معرفی ظرفیت ها  و شناخت بیشتر آنها می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر سید محمد اسحاقی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور معنادار گیلان در پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران، اظهار کرد: محصولات حوزه صنایع غذایی، دارویی ، سلولزی و دیگر صنایع غرفه گیلان در نمایشگاه شرکت داشتند و همین حضور می تواند به رشد اقتصادی استان کمک شایانی کند.

وی با تاکید بر تقویت زنجیره ارزش محصولات تولیدی استان  که به ایجاد بازارهای هدف می انجامد، یادآور شد:  این زنجیره می تواند اقتصاد و اشتغال پایداری برای استان رقم بزند به ویژه آنکه همه شهرستان های گیلان از جمله لاهیجان ظرفیت های خوبی دارند که مقرر شده  در این شهرستان منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شود.

پنجمین نمایشگاه توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور حدود ۷۵۰ شرکت داخلی و با عرضه ۱۲ گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، تجهیزات پزشکی ، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی و ... 17 تا 20 اردیبهشت ماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار و مورد استقبال گسترده ای قرار گرفت.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna